Pages

Thursday, April 28, 2011

Trip Bintuka 2011

Trip ni aku plan untuk mengenangkan kembali akan kenangan aku ketika suatu masa dlu aku penah dok kt sabah. jadi memang ni la port terbaik utk kaki2 bottom jika ingin merasai keunikan sungai2 di Sabah.

Bintuka... ooooowwwh itulah nama glemernye. yang amat sinonim dengan Jeti Haji Kumit yang akan di sebut2 jika pemancing ingin memancing dengan mendapatkan perkhidmatan sewaan bot dari beliau.

Trip kali ni aku berdua dgn rakanku dr KL hanyalah pada asalnya ingin membottom sahaja. Maklum laa kaki bottom kannn... Lagi pon sebelom aku berpndah dari sabah ke Kl semula, ini laa port bottom aku smbil menaiki bot. Jadi kerinduan untuk menduga penghuni Bintuka mmg tak akan aku lupakan.

NT AKU AUPDATE LGI YE.. NAK SOLAT DLU DAA HEHE

4 comments:

  1. oooooooooooo.....diam diam ya ada blog :) xkasi tau kawan pun hehehehhehe

    ReplyDelete
  2. tahniah, dah 50 org pelawat dah kat blog ni... set la balik bro, leceh la nak sign in baru boleh post komen... set la yg biasa2. aku ni mana la pandai nak menyain in menyain in ni... -mayong

    ReplyDelete
  3. Yie: hehe.. alaa stil under constructions lg laa broo.. hehe

    Mayong: cus ngatkan sape laa td.. alaa nt aku upgrade laa slow2 laa huhuh

    ReplyDelete
  4. dah siap semua persiapan hari bahagia nanti bro? lamanya kau smyg? - mayong masak asam pedas

    ReplyDelete